دانلود|فیلم|سریال|انیمیشن|آهنگ|کلیپ

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

دانلود|فیلم|سریال|انیمیشن|آهنگ|کلیپ

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

من به پاست ای دوست

کمرم درد کند

یا که انسان بلا کمرش درد کند

من نمی دانم چطور بنیشم لب حوض چون کمر بند طبی را نیست

ای خدا تا کی برویم دشت فلک

یک خرید اینترنتی را بکنیم ما آغاز

دست بر دامن گل

سر بر سنگ صبور

بنشینیم نگاهی بکنیم 

تا کمر بند طبی را دوست

 کمربند طبی kosmo disk-فروش کمر بند طبی

پست شماره 201

خرید کمر بند طبی-فروش کمر بند طبی

آیا بهتر نیست برای پیشگیری از کمر درد از کمر بند طبی kosmo disk استفاده شود؟

شما ممکن است از کمر درد های گاه و بیگاه خسته شده باشید.یا اینکه این کمر درد ها زندگی روزانه ی شما را تحت تاثیر قرار داده باشد .البته کمر درد بیشتر اوقات طبیعی است ولی گاهی اوقات هم تحت تاثیر عوامل بسیار بیماریزای دیگر است. در هر صورت برای نجات از شمر کمر درد. یا باید به پزشک مراجعه نمایید و یا اینکه از وسایلی استفاده کنید که درد ها را کاهش داد و به اصلاح فرم بدن نیز کمک می کنند

من ولی می دانم

کوله بارم که تهی است به راهت

من ولی می دانم

چون تو را می خوام

گر کمر بند خودت را تو به من قرض دهی

آنچنان باید گفت

که تجلی نشاطتت پیداست

کمربند طبی بخرم یا نخرم؟؟؟؟

من نمی دانم که تو را هست نگاهی به شعور

ای فلک داغ مرا تازه نکن

باش تا رنگ وجودت بپرد

  • ۹۵/۰۱/۲۸
  • علی آذرخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی