دانلود|فیلم|سریال|انیمیشن|آهنگ|کلیپ

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

دانلود|فیلم|سریال|انیمیشن|آهنگ|کلیپ

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

او خدای من لیلی با کی نیست این لیلی با منم بوده.جدی میگم واسه همین اسم فیلم رو گذاشتن لیلی با من است.چون لیلی با همه بوده. لیلی از بچگی عاشق من بوده.از بچگی کتاب میخونده-رمان می نوشته-رمان دوست داشته-وقتی فهمیدم که لیلی با من است دست از کار کشیدم و رفتم سراغ کار آبا و اجدادی

دانلود فیلم سینمایی لیلی با من است-ایرانی



باز هم یکی از شاهکار های کمال تبریزی به نام لیلی با من است

اما آیا واقعا لیلی با اوست؟؟؟


دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی «لیلی با من است» بدون نیاز به خریداری اشتراک

ویژه Vip ساخته کمال تبریزی با لینک مستقیم ، کیفیت بالا عالی HD + نسخه کم حجم

free & direct download Leili Ba Man Ast iranian movie by Kamal Tabrizi

  • ۹۵/۰۲/۱۴
  • علی آذرخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی