دانلود|فیلم|سریال|انیمیشن|آهنگ|کلیپ

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

دانلود|فیلم|سریال|انیمیشن|آهنگ|کلیپ

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

دانلود فیلم|دانلود انیمیشن|دانلود آهنگ|دانلود کلیپ|دانلود سریال

  • ۰
  • ۰
وای من کشته مرده ی این فیلم خفن هستم
این فیلم واقعا سوپر نوستالژیکه
هر کسی ببینه عاشقش میشه
من از اون جهت میگم این فیلم محشره که آدمای زیادی دوست دارن دانلودش کنن
من خودم فیلم یک شغل دست و پا کن رو دانلود کردم
اولش خیلیا به من گفتن دیدیش یا نه
من گفتم نه
ولی می میرم واسه یه لحظه دیدنش
جون میدم واسه دیدن یه کم از فیلمه
حجم فیلم کمه
کیفیت فیلم هم بالا هست
پیش به سوی یکی از بهترین فیلم های تاریخ
ایول الله
  • ۹۵/۰۱/۱۶
  • علی آذرخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی